czwartek, 16 lutego 2017

Królowa śniegu

W tym roku zima nie odpuszcza...ale to dobrze. Lubię, gdy w mroźne dni słońce odbija się od śniegu i cały świat skrzy się tysiącem barw. Dlatego postanowiłam wziąć udział w Wyzwaniu Szuflady.


Kryształki lśniące jak lód otuliłam koralikami przypominającymi puszysty śnieg i połączyłam z leciutkimi Cotton Pearls. Całość zawiesiłam na delikatnych biglach w kolorze srebra.


Kryształki oplatałam wg wzoru.


Myślę, że te kolczyki mogłyby być idealnym uzupełnieniem do przepięknej sukni ślubnej ;)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę w poście umieścić banerek konkursowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za uwagę :) Musiałam nie doczytać, bo zrozumiałam, że wystarczy umieścić baner w widocznym miejscu na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Poza tym cudna praca :)
    Witam w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń