środa, 28 grudnia 2016

Święta, święta i po świętach ;)

Mam nadzieję, że Wasze święta były udane i wszyscy odpoczęliście w ciepłej, rodzinnej atmosferze, a do tego byliście grzeczni i dostaliście wspaniałe prezenty ;)
Prezenty ode mnie dotarły pod choinkę, standardowo w ostatniej chwili (kończyłam je w wigilijny poranek), dlatego wybaczcie jakość zdjęć (i tak cieszę się, że zdążyłam je zrobić!).


Te urocze gwiazdki powstały wg tego TUTORIALU. Ostatecznie postanowiłam nie mocować ich na stałe do żadnej pętelki- dzięki temu są bardziej uniwersalne, mogą robić za bombki, a po świętach za zawieszkę albo breloczek ;)


A tak prezentowały się pod choinką (czwarta pofrunęła do znajomej drugiego dnia świąt):


Gdybym nie zdążyła: szampańskiej zabawy na Sylwestra i wspaniałego nadchodzącego roku! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz